ביטוח נסיעות הוא ביטוח חשוב מאוד אשר נותן שקט נפשי ומענה בשעת חירום ולכן הוא לא יכול להימדד רק במחיר, בשוק הביטוח המבוטחים ממליצים ומדרגים את "חווית הלקוח" בחברת הביטוח, מדד החברות יכול לעזור לכם לבחור את הביטוח נסיעות המתאים ביותר עבורכם
ברגע שלקוחותינו חוזרים לארץ מהחופשה שלהם הם מקבלים מייל ממערכת שוק הביטוח להשאיר ביקורת ודירוג החווייה שהייתה להם עם חברת הביטוח, המערכת אוספת את הנתונים ומשקללת את הניקוד של הלקוחות ומביאה לגולשים מידע אמין אודות רמת השירות של חברת הביטוח.
אופן חישוב המדדים - כל לקוח מדרג כל פרמטר מ-1 עד 5 כוכבים.
הדירוג מתבסס על 3 פרמטרים עיקריים:
תמורה:
מחיר/כיסויים, המחיר שקיבלתם לעומת היקף הכיסויים שחברת הביטוח מציעה
חוויית לקוח:
תהליך הרכישה, אפליקציית נסיעות, ושירות ללקוחות בארץ ובחו"ל
טיפול בתביעות (אם היו):
קלות הגשה תביעה,וקבלת החזרים עבור המקרה. ביטוח, שירות וזמני טיפול
דירוג משוקלל 4.4
תמורה מחיר/כיסויים |
דירוג משוקלל 3.8 |
חוויית לקוח רכישה/אפליקציה/
|
דירוג משוקלל 4.6 |
טיפול בתביעות הגשת תביעות והחזרים |
דירוג משוקלל 4.7 |
דירוג משוקלל 4.1
תמורה מחיר/כיסויים |
דירוג משוקלל 4.6 |
חוויית לקוח רכישה/אפליקציה/
|
דירוג משוקלל 3.7 |
טיפול בתביעות הגשת תביעות והחזרים |
דירוג משוקלל 3.9 |
דירוג משוקלל 4.4
תמורה מחיר/כיסויים |
דירוג משוקלל 3.6 |
חוויית לקוח רכישה/אפליקציה/
|
דירוג משוקלל 4.8 |
טיפול בתביעות הגשת תביעות והחזרים |
דירוג משוקלל 4.8 |
דירוג משוקלל 4.0
תמורה מחיר/כיסויים |
דירוג משוקלל 4.4 |
חוויית לקוח רכישה/אפליקציה/
|
דירוג משוקלל 3.6 |
טיפול בתביעות הגשת תביעות והחזרים |
דירוג משוקלל 3.9 |
דירוג משוקלל 3.9
תמורה מחיר/כיסויים |
דירוג משוקלל 3.5 |
חוויית לקוח רכישה/אפליקציה/
|
דירוג משוקלל 4.3 |
טיפול בתביעות הגשת תביעות והחזרים |
דירוג משוקלל 4.0 |
דירוג משוקלל 3.9
תמורה מחיר/כיסויים |
דירוג משוקלל 4.2 |
חוויית לקוח רכישה/אפליקציה/
|
דירוג משוקלל 3.6 |
טיפול בתביעות הגשת תביעות והחזרים |
דירוג משוקלל 4.0 |
דירוג משוקלל 3.6
תמורה מחיר/כיסויים |
דירוג משוקלל 3.5 |
חוויית לקוח רכישה/אפליקציה/
|
דירוג משוקלל 3.5 |
טיפול בתביעות הגשת תביעות והחזרים |
דירוג משוקלל 3.8 |
באופן כללי הביטוח יקר. לדייק בתכולה מדויקת יותר מתי נדרשת הרחבת ביטוח בגין ספורט אתגרי ?
בעקבות המצב נשארנו עוד שבועיים בחול מגדל האריכו את הביטוח ללא תוספת מחיר, תודה רבה על השירות ושנדע ימים טובים יותר
אין דרך לצור עם מגדל קשר מחול לצורך הארכת ביטוח אם אין לכם סים ישראלי ! מזל שמצאתי בפוליסה את המספר של יהודה שענה לי בווטסאפ אחרת היינו נשארים בלי ביטוח בארהב
הפוליסה לא ברורה, רשימה ארוכה של כיסויים שאינם בכיסוי אם לא רוכשים אותם בתוספת מחיר, הבנתי מהנציג שגם כך אין כיסוי לביטול הכרטיסים על ידי חברת התעופה אבל זה ממש מבלבל ...
התבטלה לי הטיסה יומיים אחרי תחילת המלחמה ומאז שהתחיל הבלגן אני מנסה לבטל עם נציגים והם רק הפנו אותי לנציגי מכירות שאין אפשרות להשיג טלפונית. משום מה באפליקציה אין אפשרות לבטל למרות שאת הרישום עשיתי שם בלי שום נציג.
הבת שלי עיקמה את הרגל ולא היה לי דרך לפתוח את הלחצן כי הייתי עם מספר אמריקאי ולא היה ניתן להתחבר. פניתי דרך הצאט בווצאפ וביקשתי להתכתב עם נציג. לאחר 10 ד חזרה אלי נציגה עם כל הפרטים ורשימה ענקית של מקומות לטיפול בכל האזור שקרוב למלון. ניגשנו לבית חולים פרטי קיבלנו טיפול מדהים ועם המספר פוליסה הם בדקו וממש תוך דקות אישרו לנו את הכל מבלי לשלם כלום ומבלי לפנות לשום גורם נוסף. פשוט אחלה שרות
מחיר גבוה, יש הטבה של sim לחו״ל בחינם אבל מקבלים רק 1 ג׳יגה שלא הספיק אפילו ליומיים
שירות נהדר מהיר ויעיל, אפליקציית נסיעות ידידותית, נזקקתי לטיפול רפואי בחו״ל ושילמתי לרופא באמצעות האפליקציה.
בטיסה לגרמניה איבדה חברת התעופה{lufthansa} את המזודות ולמשך שבוע נותרנו ללא המזודות.פניתי לחברת הראל יום לאחר הגעתנו לברלין, ובאותו יום הופקד בחשבוננו כ 155$ לרכישת ביגוד מינימלי.כל הכבוד לתהליך, שהיה מהיר ויעיל.
שירות נהדר מהיר ויעיל, תודה לשוק הביטוח שעזרו לנו לעשות שינויים בפוליסה לאחר שבמוקד של מנורה נאמר לנו שאי אפשר.
מאחר וסובל מיתר לחץ דם אני בוחר בהראל אשר על מחלות כרוניות מסוימות לא מוסיפים במחיר הביטוח. מהיכרות עם הראל בביטוח בריאות אני יודע שאני נמצא בידיים של חברה אמינה שמכבדת את עצמה ואת לקוחותיה.
היחידים שהיו מוכנים לעשות לנו ביטוח מחול, תודה רבה לשוק הביטוח ולקרן המקסימה על העזרה
שילמו על הוצאות רפואיות בלי בעיות וסיבוכים. שירות שמכבד את המבוטח, ולא כרגיל אצלינו....
ביטוח הנסיעות הטוב ביותר בישראל
רכישת הביטוח היתה מהירה יחסית והתביעה שהוגשה שולמה בתוך חודש. ראוי לציין את שירות הלקוחות המעולה של אתר שוק הביטוח, נדיר בנוף המקומי.
הטיפול היה מצוין, בזמן הטיול שיניתי הוספתי יעדים, והדבר נעשה במהירות ויעילות. תודה
שירות מהיר ויעיל עם מחיר אטרקטיבי
אישתי מינה נפלה ופצעה את פניה ופרקה את כתפה.מאותו הרגע הייתי בקשר ישיר עם המוקד. לא עזבו אותנו עד שסידרו לנו כרטיס טיסה חזרה במחלקת העסקים ליום המחרת.מוריד בפניהם את הכובע
תודה לאל שלא הזדקקנו להפעיל את הביטוח. אבל הטיפול ברכישת הביטוח היה טוב מאד. מהיר,ברור,ואיכפתי.
קצת יותר זול וקצת יותר נוח מבחינת חווית משתמש ממתחרים
חטפתי אירוע לבבי במהלך ריצה באיטליה, פספורטכארד הוציאו אותי מביהח הציבורי לאישפוז בביהח פרטי כולל מעקב מרופאה ישראלית שמתגוררת באיטליה, אחרי כשבוע הטיסו אותי לישראל בליווי פרופסור בדימוס מומחה ללב, הביטוח של פספורט שווה כל דולר.
מעולה מבטחת רק בהפניקס סמארט
תהליך ההזמנה היה פשוט ונוח, הטיפול בתביעה שאירעה בחו״ל גם כן מהירה וטובה
קיבלתי ההחזר 200$ עבור איחור מזוודה תוך כמה שעות
התהליך הגשת תביעה היה מסובך, האתר החזיר הודעת שגיאה בכל פעם שניסתי להעלות ובפורטל לא הופיעה התביעה
ביקורות נוספת ניתן למצוא בעמוד השוואת ביטוח נסיעות, או בעמודי חברות הביטוח בשוק הביטוח.
לסיכום: לפני רכישת הביטוח, יש לקחת בחשבון בנוסף למחיר והכיסויים גם את הדירוגים וההמלצות של המבוטחים בשוק הביטוח על פי המדדים השונים, וכמו כן יש לשים לב לטיפים של המומחים אודות היתרונות והחסרונות כולל האותיות הקטנות שניתן לראות בעמוד ההשוואה
המומחים של שוק הביטוח זמינים לרשותכם בכל שאלה
נשמח לעזור גם בארץ וגם בחו"ל בטלפון, במייל או ב WhatsApp
כולל כל האותיות הקטנות
שחברות הביטוח לא מספרות
בדיוק באותם התנאים
שמציעות חברות הביטוח
אנחנו פה בשבילכם
זמינים בווטסאפ
שיחסכו לכם הרבה
בארץ ובחו"ל
לאורך תקופת הביטוח
בכל דבר שדרוש
ארבעה צעדים
והפוליסה אצלכם במייל