הגשת תביעה בהראל, בקשה מקוונת (אונליין) באתר ובאפליקציית הראל חו"ל, ללא צורך בהדפסת מסמכים! בעזרת טופס תביעה הגישו תביעה באפליקציה ותוכלו להתעדכן בסטטוס התביעה בהראל.
ישנם מקרים בהם הראל תעביר לכם תשלום בעקבות אירוע המכוסה בפוליסה ורק לאחר מכן תצטרכו להשלים מסמכים בהתאם לדרישה. תוכלו להעלות מסמכים ולקבל תשלום מיידי באפליקציה על הוצאות רפואיות לפני וגם לאחר הביקור במרפאה. בנוסף תוכלו לקבל תשלום על אובדן כבודה, אובדן מחשב / טלפון נייד, אשפוז במקרי חירום ועוד.
במאמר זה תוכלו למצוא את כל הפרטים הרלוונטים להגשת תביעה וקבלת פיצוי/ שיפוי (החזר על הוצאות) בקלות ובמהירות.
- פניה במקרה של אשפוז חירום בחו"ל
- בקשה לתשלום מראש והגשת תביעה בהראל
- בקשה לפיצוי בגין איחור בהגעת כבודה לחו"ל
- חשוב שתדעו
- דרכי התקשרות
פניה במקרה של אשפוז חירום בחו"ל
בעת אשפוז עקב מקרה חירום, באפשרותכם לפנות לקבלת טיפול רפואי בבית חולים בחו"ל ולקבל החזר כספי עבור ההוצאות. במקרה שבו לא תוכלו לשלם עבור ההוצאות הרפואיות בגין אשפוז הראל תעביר לבית החולים התחייבות רפואית. במידה ואושפזתם בבית חולים בחו"ל עליכם להודיע למוקד הסיוע הטלפוני בטלפון 03-7547030 למוקד סיוע רפואי IMA באופן מיידי, במוקד יעזרו לכם בכל שאלה וינחו אתכם בדבר המשך טיפול.
ודאו כי פנייתכם כוללת את פרטיכם האישיים הבאים:
שם המבוטח/ת
מס' זהות
מס' פוליסה
טלפון / פקס בית החולים (לצורך העברת מסמכים להתחייבות רפואית)
לאחר שהראל יקבלו את פנייתכם והודעה בדבר אשפוז בחו"ל, החברה תפנה למרכז הרפואי בו אתם נמצאים ותבקש לקבל דוח רפואי. הראל תדאג להעביר התחייבות כספית מתאימה למרכז הרפואי וכן תסדיר מולו את התשלום לאחר שחרורכם, כל זאת בכפוף לתנאי הפוליסה וחריגיה.
ניתן גם לשלם בעצמכם ישירות לבית החולים עבור האשפוז ולהגיש תביעה להחזר הוצאות. ישנו טופס ייעודי לכך אותו תוכלו למצוא באתר הראל. תחת השם 'טופס בקשה להחזר הוצאות רפואיות- ביטוח נסיעות לחו"ל'.
*ישנם מקרים בהם תצטרכו להשלים מסמכים רפואיים ו/או שהראל תפנה אליכם לקבלת פרטים אודות התיק הרפואי שלכם ואף תישא בהוצאות הכרוכות בכך. כמובן שהראל תעדכן את בית החולים בתהליך מה שיכול להאריך את זמן הטיפול בתביעה, הראל מצידה תעשה ככל הניתן לזירוז תהליכי הטיפול ותעשה בירור לכיסוי הוצאות האשפוז.
בקשה לתשלום מראש עבור שירותים רפואיים בחו"ל
על מנת ליהנות משירות זה עליכם להוריד את אפליקציית הראל, אנו ממליצים לעשות זאת לפני העלייה למטוס. באפשרותכם לקבל 300$ באופן מיידי כך שתוכלו לשלם עבור שירותי חירום רפואיים. התשלום יועבר אליכם באמצעות אפליקציית ביט או באמצעות כרטיס האשראי שלכם.
כדי תביעה בקשה לתשלום מראש במקרים שציינו בפסקה לעיל עליכם לפעול בהתאם להנחיות הבאות:
- הורידו את אפליקציית הראל חול.
- אם בעת שהותכם תזדקקו לשירות חירום רפואי כמו: רפואת שיניים, רופא אף אוזן גרון, עור, גסטרו וכד' תוכלו לקבל מהראל באופן מיידי וללא צורך בהעלאת מסמכים וחשבוניות 300$ אשר יועברו ישירות אליכם.
- חשוב שתדעו, לא ניתן להגיש את הבקשה בדיעבד/ בעת ביצוע הבקשה פוליסת ביטוח הנסיעות שלכם חייבת להיות בתוקף.
- במידה ולא העלאתם קבלות תוך 3 ימי עסקים הראל יחייבו את חשבונכם ב 300$ בחזרה
- מוקד השירות של הראל למבוטחים בביטוח הנסיעות לחול זמין עבורכם 24/7 בטלפון 972-3-7547030.
שלבים להגשת בקשה לתשלום מראש עבור טיפול רפואי:
-
היכנסו לאפליקציית 'הראל נסיעות לחו"ל' ובחרו באפשרות להגשת תביעת תשלום מראש לפני טיפול רפואי.
תוכלו לעשות זאת גם באמצעות מערכת להגשת בקשה לתשלום מראש עבורי טיפול רפואי באתר החברה.
-
בשלב הבא תתבקשו למלא את פרטיכם האישיים, לתאר בקצרה את האירוע הרפואי ולמסור את פרטי האשראי שלכם.
-
עליכם לבחור מבין 2 אפשרויות, כיצד אתם מעדיפים לקבל את התשלום. אפשרות ראשונה תשלום בbit ואילו האפשרות השנייה העברה בנקאית לחשבון באמצעות כרטיס האשראי. לא משנה באיזו דרך תבחרו, יהיה עליכם למלא את פרטי האשראי שלכם.
-
ברגע שהשלמתם את כל השלבים הללו יועברו לחשבונכם 300$ מחברת הראל. רגע לא סיימנו
-
הכסף כבר בחשבונכם, מה שעליכם לעשות כעת הוא להעלות מסמכים רפואיים נדרשים: דוח סיכום רפואי, קבלות על השירות הרפואי, בדיקות ו/או תרופות שנקנו. תוכלו להעלות את המסמכים באפליקציה או בעזרת קישור שישלח אליכם בהודעת SMS לטלפון הנייד. לאחר קבלת המסמכים הראל תבחן את זכאותכם לכיסוי ביטוחי בהתאם לתנאי הפוליסה שרכשתם.
*במידה ולא תעלו את המסמכים הנדרשים הראל זכאית לגבות מכם את התשלום שהועבר לחשבונכם.
-
במידה ונאלצתם לשלם יותר מ300$ עבור השירותים הרפואיים ונמצא כי אתם זכאים לכיסוי ביטוחי בעבור מקרה זה, הראל תעביר לכם את יתרת התשלום כנגד חשבוניות.
במידה וסכום הטיפול הרפואי היה פחות מ 300$ הראל תגבה מכם את ההפרש באמצעות כרטיס האשראי שלכם.
תוכלו להתעדכן במצב הבקשה בכל עת- באפליקציה, במערכת הגשת בקשה לתשלום מראש עבור טיפול רפואי באזור האישי שלכם באתר הראל ובנוסף, במוקד שירות הלקוחות בטלפון *2735.
בקשה לפיצוי בגין איחור בהגעת כבודה לחו"ל
הגעתם ליעד ללא המזוודה? זהו מקרה נפוץ ולכן כל חברות הביטוח, בביטוח הנסיעות לחו"ל מאפשרות לבטח גם את הציוד האישי אותו אתם שולחים כאשר אתם עושים 'צ'אק אין'. במידה הכבודה שלכם מאחרת או אבדה, בהראל תוכלו לקבל פיצוי בסך 155$ ישירות לחשבונכם באמצעות כרטיס האשראי שלכם או אפליקציית bit. כדי שתוכלו לקבל את הכסף עליכם להגיש בקשה לחברת הראל ולפעול בהתאם להנחיות הבאות:
- הורידו את אפליקציית 'הראל חול', היכנסו ובחרו באפשרות להגשת בקשה לפיצוי בגין איחור בהגעת כבודה.
תוכלו לעשות זאת גם באתר באמצעות המערכת להגשת בקשה לפיצוי בגין איחור בהגעת כבודה.
- מלאו את פרטיכם האישיים, העלו את האישור בדבר איחור הכבודה מחברת התעופה ומסרו את פרטי האשראי שלכם (על מנת שתוכלו לקבל פיצוי וזיהוי).
- בחרו מבין 2 אפשרויות איך תרצו לקבל את התשלום מחברת הראל- העברה בנקאית לחשבונכם באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות אפליקציית bit.
- לאחר השלמת הבקשה יועברו אליכם 155$. תקבלו הודעה בדוא"ל והודעת SMS לטלפון הנייד שלכם ברגע שהכסף יועבר לחשבונכם.
במקרים של אי בהירות, הבקשה שלכם תטופל באופן ידני והראל תדאג לעדכן אתכם בהודעה לנייד או לדואר האלקטרוני שלכם ותבדק זכאותכם בכיסוי.
*תוכלו להתעדכן בסטטוס הבקשה בכל עת, באפליקציית חו"ל של הראל, באזור אישי באתר החברה או במוקד השירות הטלפוני הזמין עבורכם בטלפון *2735 בארץ, או למבוטחים השוהים בחו"ל בטלפון 972-3-7547030.
חשוב שתדעו
- במידה וישנם 2 מבוטחים בפוליסה שהמזוודה שלהם איחרה, יש להגיש טופס נפרד לכל מבוטח בפוליסה ולהוסיף את אישור חברת התעופה וקבלות על רכישת ציוד חיוני כמו בגדים וכלי רחצה. במקרה שני של כבודה באותה הפוליסה, יהיה עליכם להעלות מסמכים רלוונטים לאתר הראל באזור האישי שלכם או באפליקציה ובנוסף יגבו מכם 50$ השתתפות עצמית על הכבודה השנייה בלבד.
- הפיצוי יינתן רק בגין איחור הכבודה לחו"ל. במידה והכבודה איחרה בעת החזרה לארץ, אין כיסוי.
- לא הצלחתם להגיש את הבקשה בעת שהייתכם בחו"ל? תוכלו לעשות זאת לאחר החזרה לארץ ובתנאי שעשיתם זאת עד תום תקופת ההתיישנות הקבועה בפוליסה. המלצה שלנו, הגישו את הבקשה כמה שיותר מוקדם ותהנו מראש שקט בנסיעה שלכם שכל כך חיכיתם לה!
דרכי התקשרות
תוכלו להגיש בקשה לתשלום באפליקציית 'הראל חו"ל' או באתר הראל. ובנוסף תוכלו למצוא את כל מספרי טלפון בלחיצה על הראל מוקד נסיעות לחו"ל.
למבוטחי שוק הביטוח, המומחים לביטוח נסיעות זמינים עבורכם לכל שאלה או עזרה בבקשת תביעה, בירור סטטוס תביעות וקבלת החזרים בטלפון נוספים 035444425