ביטוח נסיעות לגיל הזהב | השוואת מחירים בשוק הביטוח

בני גיל הזהב במובנים רבים חווים את התקופה הטובה ביותר בחיים: ללא הלחץ מהעבודה ולא מעט זמן פנוי להנות עם המשפחה והנכדים זה גם זמן לפתח תחביבים, לתכנן טיולים ולראות נופים מרהיבים, תרביות שונות, חוויות חדשות ומאכלים מקומיים, טיול בחו"ל כבר מזמן לא נחשב למוצר מותרות אלא חלק מתרבות הפנאי, אבל כמו בכל החיים תאונות יכולות לקרות גם בחו"ל, ביטוח נסיעות לגיל השלישי הוא מסוג הביטוחים שלא עולים כל כך הרבה יחסית לתועלת שמקבלים אם וחלילה תצטרכו אותו הוא ממש מציל חיים. באתר שוק הביטוח משווים מחירים וכיסויים בין החברות המובילות לביטוח נסיעות לגיל הזהב חוסכים עשרות עד מאות דולרים וטסים לחו"ל בראש שקט.

למה צריך ביטוח נסיעות לחו"ל?


לא משנה באיזה גיל אתם ברגע שאתם יוצאים מגבולות המדינה חוק הבריאות הממלכתי אינו תקף, אם אינכם רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל אתם נשארים חשופים בחו"ל ללא ביטוח רפואי, במידה ותזדקקו לטיפול רפואי תצטרכו לשלם סכומים עתק שיכולים להגיע למאות אלפי דולרים עבור אשפוז בארה"ב, או ניתוח דחוף באירופה והטסה רפואית להמשך טיפול בישראל... אם קניתם ביטוח נסיעות לחו"ל חברת הביטוח תצטרך לשלם את הכול, בני הגיל השלישי בד"כ חשופים יותר למחלות או לתאונות ולכן ביטוח נסיעות לחו"ל מעל גיל 75 ומעל גיל 80 הוא לא בגדר המלצה, אלא ביטוח חובה לכל מי שיוצא לחו"ל.

שאלון רפואי לבדיקת המחירים בכל החברות בשוק הביטוח 


רוב בני גיל זהב נוטלים תרופות באופן קבוע (כולסטרול, לחץ דם, דילול דם וכדומה) או סובלים מבעיה רפואית כלשהיא ומתבקשים בהתאם לשאלון החיתום הרפואי בחברת הביטוח לשלם תוספת להרחבה למצב בריאות קיים 

לכן פיתחנו עבורכם מערכת השוואה הכוללת שאלון רפואי קצר לבדיקה אונליין ב-30 שניות בכל חברות הביטוח האם תצטרכו להרחיב את הכיסוי למצב בריאות קיים בהתאם למצבכם הרפואי ובאיזה מחיר התוספת, השאלון הרפואי בהשוואת ביטוח נסיעות בשוק ביטוח יכול לחסוך עבורכם עשרות עד מאות דולרים במקרים מסוימים... 

במידה ויש צורך לרכוש הרחבה למצב בריאות קיים הפוליסה תכסה כל החמרה עד לתקרה הנקובה בסעיף החמרת במצב בריאות קיים, החברות עם הכיסויים הכי גבוהים מבטחות עד חצי מיליון דולר כולל את כל ההוצאות הרפואיות בחו"ל והטסה רפואית לארץ.

כיצד נקבעים המחירים לביטוח נסיעות מעל גיל 70?


התעריף הוא יומי ונקבע על פי גיל הנוסעים, מצבם הרפואי ומדינת היעד (ביטוח לארה"ב יקר יותר) וההרחבות לפוליסה לדוגמא ביטוח לכבודה וכיסוי למקרה של ביטול או קיצור הנסיעה, ישנם הבדלים של עשרות אחוזים בתעריפים של חברות הביטוח למרות שהכיסויים בפוליסות השונות לא תמיד מצדיק את ההבדל במחיר ולכן השוואת ביטוח נסיעות לגיל הזהב בשוק הביטוח יכולה לחסוך מאות דולרים... לדוגמא ביטוח נסיעות לחו"ל מעל גיל 70 לזוג, כולל הרחבה למצב בריאות קיים עבור רק אחד מבני הזוג וכיסוי לכבודה וביטול/קיצור נסיעה לטיול למשך שבוע באירופה:

חברת ביטוח מחיר לכל התקופה דירוג השוק הביטוח

מנורה Top Travel

‏157$

4 כוכבים

הפניקס Smart Travel

172$

4.1 כוכבים

PassportCard*

243$

4.4 כוכבים

 הראל First Class

170$

4.4 כוכבים

כלל מדיכלל

‏206$

3.9 כוכבים

מגדל מסע עולמי

192$

4 כוכבים

GO הכשרה לא ניתן  חדש 

   

* המחיר בחברת פספורטכארד כולל הרחבה למצב בריאות קיים עבור כל מבוטח מעל גיל 70

  

טיול ארוך לחו"ל לבני הגיל השלישי


אם אתם מתכננים לבקר את הנכדים בחו"ל וקונים כרטיס ארוך טווח כדאי שתבדקו קודם מהי תקופת הביטוח המקסימלית שאתם יכולים לרכוש, להלן דוגמה לתוקפת ביטוח מקסימלית לביטוח נסיעות לחו"ל מעל גיל 70:

  • ביטוח נסיעות לחו״ל מעל גיל 70 - תקופת ביטוח מרבית 120 ימים - ניתן להאריך לתקופה נוספת מחו״ל בהתאם לשיקול חברת הביטוח
  • ביטוח נסיעות לחו״ל מעל גיל 75 - תקופת ביטוח מרבית 60 ימים - ניתן להאריך לתקופה נוספת מחו״ל בהתאם לשיקול חברת הביטוח
  • ביטוח נסיעות לחו״ל מעל גיל 80 - תקופת ביטוח מרבית 30 ימים - ניתן להאריך לתקופה נוספת מחו״ל בהתאם לשיקול חברת הביטוח
  • ביטוח נסיעות לחו"ל עד גיל 90 - תקופת ביטוח מרבית 30 ימים-  לא ניתן להאריך מעבר לתקופה המקסימלית (אלא אם כן מדובר בימים בודדים)
  • ביטוח נסיעות לחו״ל מעל גיל 95 - תקופת ביטוח מרבית 15 ימים - לא ניתן להאריך מעבר לתקופה המקסימלית (אלא אם כן מדובר בימים בודדים)

*במקרים מסוימים ניתן לאשר מראש תקופות מעבר לתקופה המקסימלית (או להאריך את הביטוח במידת הצורך במהלך השהות בחו"ל, כפוף לאישור חברת הביטוח) 


המומחים שלנו לביטוח נסיעות ילוו אתכם בכל שאלה מתהליך הרכישה ועד החזרה לארץ ובמקרה הצורך גם בהנחיות להגשת התביעה...

לקריאה נוספת וטיפים לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל 

שאלות ותשובות

ניתן להאריך את הביטוח אך לא מעבר לתקופת הביטוח המקסימלית, מומלץ לרכוש כרטיסי טיסה בהתאם לתקופה מקסימלית של חברת הביטוח בה אתם מבוטחים, במידה ואתם בכל זאת מעוניינים להארכה מעבר לתקופה, ניתן לפנות לחברת הביטוח כשבוע לפני תום תקופת הביטוח לבדיקת אפשרות להארכה מוגבלת בהתאם למצבכם הבריאותי היעד שבו אתם נמצאים ועוד... חברת הביטוח יכולה לדחות את הדרישה או לבקש סכום גבוה יותר בהתאם לשיקוליה, מומלץ להצטייד מראש ולשמור סיכום מידע רפואי לצורך בקשת הארכה לפני תום הביטוח.
לכל חברה יש שאלון רפואי ותנאי חיתום שונים, חברות מסויימות מבקשת תוספת מחיר בשילוב של מעל כדור אחד ללחץ דם וכולסטרול או כל תקופה או טיפול אחר שהנכם נוטלים באופן קבוע. בשוק הביטוח שאלון רפואי המאתר עבורכם את ההצעה הזולה ביותר לבני גיל הזהב בהתאם למצב בריאותכם, כל אשר נשאר לכם לעשות הוא למלא את השאלון הרפואי ואנו נציג עבורכם מחירים מכל החברות המובילות

 

מעדיף שנחזור אליך עם פרטים?

חברות הביטוח איתם אנו עובדים חברות הביטוח איתם אנו עובדים

4 צעדים פשוטים לחסכון גדול

 

השוואת ביטוח בקלות וביעילות
 
1
תאריכים, טיסה
גיל ויעד
 
2
בוחרים הרחבות
 
3
משווים הצעות
 
4
רכישה ישירה
בחברת הביטוח

 

 

 

עוד יכול לעניין אותך: