הגשת תביעה בהפניקס חו"ל באתר הפניקס וגם באפליקציה. המזוודה שלכם הגיעה באיחור, אבדה או נגנבה? נדרשים לטיפול רפואי חירום? חירום ברפואת שיניים? נאלצתם לבטל או לקצר את הנסיעה שלכם? אספנו עבורכם את כל המידע בהגשת תביעה.
איך להגיש תביעה בביטוח הנסיעות לחול הפניקס?
איך להגיש תביעה בביטוח הנסיעות לחול של הפניקס
תוכלו להגיש תביעה גם באפליקציית חו"ל הפניקס SMART TRAVEL
מהם השלבים לאחר הגשת תביעה
לאחר הגשת התביעה ושליחת המסמכים הראשוניים תקבלו הודעה בדבר קבלתם בחברת הפניקס.
במידה וחסרים מסמכים רלוונטים, תישלח אליכם הודעה תוך 14 ימי עסקים מיום אישור קבלת המסמכים. במידה ולא ימצאו המסמכים הנדרשים, תשלח אליכם תזכורת.
תוכלו לבדוק אם אתם זכאים לתגמול כספי בהתאם לפוליסה תוך 30 ימים מיום קבלת כל המסמכים הנדרשים.
מרגע אישור תביעתכם והחלטת החברה על החזר, תשלח אליכם הודעה מפורטת ויבוצע תשלום לחשבונכם.
במידה ולא אושרה תביעתכם והוחלט כי אינכם זכאים לתשלום תשלח אליכם הודעה המפרטת את החלטת החברה בדחיית בקשתכם.
במקרים בהם תהליך התביעה מתעכב בעקבות דרישות למידע נוסף, הפניקס תשלח אליכם הודעה להמשך בירור תוך 90 ימי עסקים מיום ההודעה שקדמה לה ובה פירוט סיבת העיכוב עד ליום שליחת הודעת תשלום/דחייה. למעט המקרים הבאים:
- הוגשה תביעה לבית משפט
- לא שלחתם מידע נוסף למרות בקשת החברה וכי בהודעה האחרונה שנשלחה נמסר כי לא ישלחו הודעות נוספות.
על מנת לטפל בתביעתכם כראוי ייתכן והפניקס תבקש מסמכים נוספים של תיעוד רפואי או מסמכים מהמוסדות השונים בהתאם למקרה התביעה.
דרכי התקשרות מחלקת תביעות
את המסמכים להגשת תביעה בהפניקס יש לשלוח
מייל- Traveld@phoenix.co.il
בוואטסאפ- 054-9893455
טלפון- 054-9893455
שעות מענה ופעילות ימים א'-ה' 8:00-16:00 וביום ו' 8:00-12:00
יצירת קשר מוקד השירות של הפניקס
אזרחים וותקים
אזרחים ותיקים? (בני 70 ומעלה) תוכלו להגיש תביעה בעזרת נציג החברה.
תוכלו לשלוח SMS עם המילה מסרון לטלפון 055-7000887 ותקבלו הנחיות להעברת המסמכים והמשך טיפול