הגשת תביעה בביטוח הנסיעות יכולה להפוך לאירוע מתסכל ומסובך. רכזנו עבורכם בעזרת המומחים שלנו את כל המסמכים שיש לצרף מראש לצורך הגשת תביעה עבור הוצאות רפואיות או הרחבות שונות שרכשתם בפוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל מנורה טופ. מבוטחי שוק הביטוח במידה ואין בידכם את כל המסמכים או לא ניתן להמציאם יש לפנות ליהודה קציר ונשמח לעזור לכם בכל מה שניתן.
רוצים להכיר את זכאותכם? לחצו כאן לקריאת הכיסויים והחריגים בפוליסה, הכירו את מנורה TOP.
ניתן להגיש תביעה באחת מהדרכים הבאות:
ניתן לפתוח תביעה באתר מנורה בקישור הבא הגשת תביעה אונליין
או הגשת תביעה באמצעות הודעת וואטסאפ במספר 972547107050+
הגשת תביעה באמצעות אפלקיציית נסיעות להורדת אפלקיציה מנורה ON
באמצעות טופס תביעה יש לשלוח למייל תביעות t-health@menora.co.il
לחצו להוראות אודות מסמכים שאותם צריך להמציא ואופן הגשת תביעה:
תביעה עבור הוצאות רפואיות בחו"ל ורכישת תרפות
תביעה עבור ביטול/קיצור נסיעה מסיבות רפואיות
אשפוז בחו"ל
במקרה של אשפוז בחו"ל יש לידע במיידי את מוקד החירום של מנורה מבטחים הפועל 24/7 בטלפון 97239206911+, ברוב המקרים במוקד החירום יטפלו בהסדרי התשלום ישירות מול ביה"ח ובשאר הפרוצדורות הרפואיות. במידה ולא יהיה ניתן להתחייב ישירות מול המרכזי הרפואי יש להעביר למנורה את המסמכים הבאים:
1. וויתור על סודיות רפואית.
2. דו״ח אשפוז מפורט מביה"ח בחו"ל.
3. קבלות (במידה ושולם אם לא יש לציין) וחשבון אשפוז.
4. במידה ושולם צילום צ'ק מבוטל או אישור ניהול בנק לצורך העברה בנקאית.
5. צילום דרכון עם חותמת כניסה ויציאה.
תביעה עבור הוצאות רפואיות בחו"ל, בדיקות רפואיות ורכישת תרופות ללא אשפוז
מסמכים נדרשים:
1. טופס תביעה לרבות ויתור על סודיות רפואית.
2. דו״ח רפואי מהרופא המטפל בחו״ל הכולל את הסיבה לפנייה, תולדות המחלה ואבחון הבעיה.
3. קבלות על תשלום.
4. צילום המחאה לצורך העברה בנקאית (בסכומים של מעל 600$)
תביעה עבור ביטול/קיצור הנסיעה כתוצאה מאירוע רפואי
צרפו את המסמכים הבאים:
1. טופס תביעה לרבות ויתור על סודיות רפואית.
2. דו״ח רפואי מהרופא המטפל בחו״ל-במקרה של קיצור נסיעה, בישראל-במקרה של ביטול נסיעה הכולל את הסיבה לפנייה, תולדות המחלה ואבחון הבעיה המחייבת ביטוח ביטול קיצור נסיעה.
3. העתק מכרטיס הטיסה המקורי וקבלות בגין טיסות ושירותי קרקע שלא נוצלו לדוגמא בתי מלון, רכב שכור וכו’.
4. אישור סוכן הנסיעות הכולל פירוט דמי הזיכוי בגין כרטיס הטיסה ושירותי הקרקע שלא נוצלו/בוטלו.
5. קבלות בגין רכישת כרטיס טיסה חדש/שינוי הכרטיס המקורי.
6. במידה וקיצור/ביטול הנסיעה הינו עקב אשפוז/פטירה של בן משפחה קרוב, יש להמציא סיכום רפואי/הודעת פטירה ומסמך המעיד על קרבה משפחתית.
7. במקרה של ביטול טיסה בשל גיוס חירום - העתק צו 8.
8. צילום המחאה לצורך העברה בנקאית.
תביעה עבור כבודה
יש לצרף את המסמכים:
1. דו״ח משטרה ממקום האירוע
2. קבלות רכישה על המטען שאבד/נגנב.
3. במקרה של שיחזור מסמכים, נא לצרף קבלות בגין השחזור.
4. באם האירוע התרחש כשהמטען היה בחזקת מוביל אווירי, ימי, יבשתי ראשית יש להגיש תביעה לחברת התעופה ולצרף את תשובתה.
5. צילום המחאה לצורך העברה בנקאית.
שאלות ובירורים מנורה תביעות נסיעות בטלפון 03-7107957 בימי א-ה בין 8:00-16:00
מבוטחי שוק הביטוח
מבוטחי שוק הביטוח נציגנו לרשותכם בכל שאלה ועזרה בזירוז טיפול התביעה בטלפון 035444425 או בווטסאפ יהודה קציר 0522301759